Ugradnja auto gasa

Ugradnja auto-gas(TNG) sistema u vas automobil


auto-gas-LPG-pump

Sta je auto gas (TNG)

Za one koji o vom gorivu ne znaju dovoljno, pominjemo da je tecni naftni gas (TNG), poznat i kao auto-gas i plin, jedno od goriva koje, kao i benzin, koriste motori sa unutrasnjim sagorevanjem. To je, u stvari, smesa propana i butana koja se destilacijom izdvaja iz nafte ili se vestacki pravi odredjenim hemijskim postupcima. Pri atmosferskom pritisku on je u gasovitom stanju, ali se u rezervoarima nalazi pod nesto vecim pritiskom, pa je zbog toga u tecnom stanju, od cega potice i njegov naziv.
 


Delovi-auto-gas-sistem

Od cega se sastoji auto gas (TNG) instalacija

Stedi na bezbedan nacin

Od cega se sastoji instalacija za koriscenje auto gasa u automobilu? Kako se vozi automobil na auto gas (TNG)? Koji su glavni elementi zaduzeni za bezbednost?

Auto gas ili tecni naftni gas se u procesu sagorevanja ponasa gotovo kao benzin, pa se i koristi na automobilima koji imaju benzinski motor. Za to je potrebno na automobil dodati TNG uredjaj, sto je u sustini kompletan sistem za napajanje gorivom, to jest gasom.
Pocecemo od rezervoara, koji, naravno sluzi za skladistenje gasa i najcesce se postavlja u prtljaznik, ili ispod njega. U rezervoaru se TNG nalazi pod pritiskom, obicno pet-sest bara, zbog cega je u tecnom stanju (odatle i potice naziv tecni naftni gas). Na njemu postoji takozvani multiventil, kroz koji gas ulazi u bocu kada se ona puni i izlazi da bi otisao ka motoru i koji ima i nekoliko sigurnosnih uloga. Mkultiventil se sastoji od nekoliko ventila razlicitih funkcija. Jedan od njih regulise punjenje boce, ne dozvoljavajuci da se ona napuni plinom vise od 80 odsto. Time se ostavlja prostor za isparavanje gasa i sprecava da pritisak, na primer pri porastu temperature, postane prevelik.

Na starijim automobilim postoji prekidac kojim se bira izmedju benzina i gasa. Hladan motor se startuje na benzin, a kada se zagreje, prekidac se prvo prebacuje u neutralan polozaj u kojem do motora ne dolaze ni benzin ni gas, da bi se karburator ispraznio, a kada motor pocne da gubi snagu, ukljucuje se pogon na gas. Na savremenim automobilima sveo se odvija automatski.


KOMJUTER PLINSKOG SISTEMA

Sta se radi na automobilu

Pri ugradnji plinskog uredjaja, na automobilu se ne rade velike intervencije. Pod prtljaznika se busi da bi se provukle cevi, a u prtljaznik se postavljaju nosaci rezervoara i, naravno, sam rezervoar. Na braniku, ili pored otvora za sipanje benzina, busi se rupa u koju se pricvrscuje prikljucak za punjenje gasa.
U motorski prostor se postavlja reduktor-isparivac, koji se snabdeva toplom vodom iz rashladnog sistema. Zato se na rashladni sistem dodaje crevo koje vodu dovodi do isparivaca i drugo koje je vraca ka motoru. Na usisnom kolektoru se postavljaju brizgaljke ili dizne za gas, a zavisno od sistema, elektronika motora se povezuje sa elektronikom uredjaja za gas.
Na cev koja dovodi benzin ka motoru postavlja se elektroventil koji zatvara dovod benzina kada se vozi na gas, a u kabinu se postavlja prekidac kojim se bira da li motor radi na gas ili benzin. Obicno je za ugradnju dovoljno dan-dva, a nekoliko dana traje i izdavanje uverenja i zamena saobracajne dozvole.
Suvisno je i pominjati da je ugradnja u sopstvenoj reziji iskljucena, sto ni propisi ne dozvoljavaju. Iako jos nema posebnih uslova za auto servise koje se bave ugradnjom, situacija je sada mnogo sredjenija nego nekada, cemu je doprineo sistem izdavanja takozvanih atesta. Ipak, nije lose obratiti paznju pri izboru servisa, a kada ga odaberete, porazgovarajte sa majstorom oko izbora opreme koju ce ugraditi, pored ostalog i zato sto na trzistu ima uredjaja razlicitih cena i kvaliteta.

Da bi se TNG koristio na oto motorima (tj. onim koji inače koriste benzin), potrebno je ugraditi dodatni plinski sistem. Plinski sistem mora biti prilagođen tehnologiji rada motora i konstruktivnim osobinama motora.Trenutno nije moguće konvertovati motore koji imaju tzv. GDI (gasoline direct injection) strategiju ubrizgavanja.

Pošto se TNG može na oto motorima koristiti praktično bez ikakvih intervencija na samom motoru, TNG sistemi principijelno obezbeđuju samo skladištenje i isparavanje TNG. Njihova ugradnja je stoga relativno jednostavna i jeftina.

Jedan plinski sistem se sastoji od sledećih elemenata:

  • rezervoar, sa sledećim elementima:
  • ventil sigurnosti – ispušta gas iz rezervoara, ako pritisak poraste preko 25bar
  • ventilom protiv loma cevi (postavlja se na priključku za pražnjenje) – zatvara se ako pri naglom pritiska u odvodnom cevovodu
  • priključci za punjenje i pražnjenje,
  • pokazivač nivoa tečnosti (sa oznakom najveće dozvoljenog nivoa punjenja – 80% zapremine!)

Iznad nabrojani ventili mogu biti pojedinačno ugrađeni na rezervoar ili mogu biti podsklopovi(podsistemi) dela koji se naziva MULTIVENTIL ili ARMATURA REZERVOARA. Svi ovi ventili ili multiventil moraju biti smešteni u tzv.sistem za ventilaciju čija je uloga da u slučaju curenja gasne smeše spreči prodor gasa u kabinu vozila i da omogući oticanje gasa van vozila.

  • prečistač – postavlja se na vod tečne faze, tj. iza rezarvoara a ispred ventila
  • elektro ventil – postavlja se na vod tečne faze, posle prečistača (može biti izrađen zajedno sa prečistačem), a pre isparivača
  • isparivač
  • reduktor/regulator pritiska – postavlja se što bliže karburatoru ili drugim uređaju koji uvodi gas kao gorivo u motor (može biti izrađen zajedno sa isparivačem)
  • vodovi – od čeličnih ili bakarnih cevi, pričtvršćuju se bar na svakih 50cm, moraju biti pristupačni za vizuelnu kontrolu
  • Komandni uređaj sa električnom instalacijom(prekidač, elektronska kontrolna jedinica i druge elektronske ili elektromehaničke komponente).


Radni pritisak u rezervoaru, u normalnim okolnostima, samo je malo viši od pritiska u bojleru za toplu vodu (za smesu propan-butan 50%:50%: na 0°C – 3bar, na 20°C – 5,8bar). Rezervoari se prave od čeličnog lima debljine 2,5 ÷ 4 mm, ispituju se na znatno više pritiske, a postoje i sigurnosni ventili koji efikasno upravljaju rizikom.

TNG sistemi se uglavnom ugrađuje naknadno (retrofiting), mada je u svetu sve više proizvođača automobila koji u svoja vozila fabrički ugrađuju plinske sisteme (OEM – Original Equipment Manufacturers). Plinski sistemi su obično dvogorivi (engl. bi fuel) – omogućavaju preključivanje vrste goriva koja se koristi, ali mogu biti i čisto plinski (engl. mono fuel). Reno, Vauxhall, Ford, Volvo, FIAT, Daimler Crysler, GM i Rover ugrađuju dvogorive sisteme, dok Nisan i Tojota prave i čisto plinske sisteme.

 

 

 

 

 

Auto servis Sve Za VAs Auto – Beograd, zamena MONROE amortizera na vasem vozilu  UZ GARANCIJU OD 2 GODINE.

CENA ZAMENE SVA CETIRI AMORTIZERA 5.000.00 RSD.

Monroe je nezaustavljiv kada se radi o unapređenju bezbednosti na putevima kroz nove tehnologije upravljanja i postoji Monroe amortizer koji odgovara skoro svakom vozilu na našim putevima.

Zahvaljujući kvalitetu, MONROE je postao prva ugradnja kod najvećih automobilskih giganata, kojima je namenjeno gotovo 55 odsto godišnje proizvodnje. Za ovakve rezultate, kompanija je dobila i brojna priznanja proizvođača automobila: VW, Nissan, Ford, Porsche, Volvo…

Vulkanizerske usluge i gume

VULKANIZERSKE USLUGE-VULKANIZER-ZAMENA GUMA-AUTO SERVIS-BEOGRAD-NAJPOVOLJNIJE-NAJJEFTINIJE-NAJKVALITETNIJE Na kakvim gumama ćete se voziti u zimskom periodu? Sneg i zimski uslovi saobraćaja nisu tako daleko kao što nam to možda izgleda u ovim sučnanim, poznim oktobarskim danima. Da li ste već pripremili svoj automobil za vožnju po snegu? VAS AUTO SERVIS U CENTRU BEOGRADA, I OVE GODINE PRAVI AKCIJU VULKANIZERSKIH USLUGA. ZAMENA LETNJIH ZA ZIMSLKE GUME PO NAJPOVOLJNIJIM CENAMA U SAMOM CENTRU GRADA.

Servis auto klime

Servis auto klima u Beogradu

Auto klima je sofisticiran sistem koji zahteva redovno servisiranje tj. jednom godišnje ili svake druge godine. Kontrolu, po pravilu, bi trebalo izvršiti pred svaki duži put, u nekom od specijalizovanih servisa.

auto-klime

Servis auto klime možemo podeliti na mali i veliki. Uslugu malog servisa auto klime, koju pružamo u našim servisima na ARIAZONE  uređajima, čine zamena gasa i ulja. Na taj način se održava nivo gasa i ulja koji može na godišnjem nivou kalirati i do 15%.

U nasem servisu tkodje je moguce odraditi remont komresora klime kao i zamenu hladnjaka klima sistema.

ariazone_5001_servis_klima presek kompresora klime

Auto klima sistemi

Od cega se sastoje klima uredjaji u vasem automobilu i kako oni rade

Svi auto klima uredjaji su (skoro) zatvorene petlje, zatvoreni sistemi sa delovima visokog i niskog pritiska. Sve pocinje sa delovima pod visokim pritiskom koji pocinju od motora i vode do kabine vaseg automobila.

Kompresor: Kompresor je pumpa koga pokrece kais koji je povezan sa radilicom motora. Kada se rashladno sredstvo povuce u kompresor ono je pod niskim pritiskom u gasovitom obliku. Kada  gas dospe unutar pumpe kompresor ispunjava svoj naziv. Kaisevi pokrecu pumpu, koja gas izbacuje pod visokim pritiskom ka kondenzatoru. Kopresori ne mogu prosledjivati tecnos vec jedino gas.Kako prolazimo kroz sistem videce mo da postoje delovi koji onemogucavaju ulazak vode u zatvorenu petlju sistema auto klima.

Kondenzator: Kondenzator je u sustini grejac, on sluzi istoj svrsi kao i grejac u automobilu da emituje toplotu u sistem. Rashladni gas ulazi u kondenzator pod pritiskom iz kompresora. Proces povecava pritisak gasa i pomera ga do kondenzatora koji stvara toplotu ali protok vazduha oko cevi kondenzatora hladi rashladnu tecnnost dok ona ne predje ponovo u tecan oblik. Zamislite paru koja se hladi i pretvara se (kondenzuje) ponovo u tecno stanje rashladna tecnost je sad u tecnom obliku pod visokim pritiskom i skoro je spremna da rashladi kabinu vozila.

Risiver za susenje : Prvo rashladna tecnost mora biti spremna za rsprsivac. Kada izadje iz kondenzatora tecnost prolazi kroz male rezervoare koji su instalirani u sistemu  U sistemu za susenje imamo granule koje sluze za izvlacenje vode iz kondenza. Slicno kao paketi koji postoje u pakovanjima tehnickih uredjaja koji sprecavaju "hvatanje" vlage. Ovo sluzi za izvlacenje vode koja moze, vremenom da ugrozi funkcionalnost vaseg sistema auto klime.

To bi bio kratak opis dela sistema auto klime sa visokim pritiskom.


Delovi auto klima sistema pod niskim pritiskom


Ventil termickog sirenja(TXV): Ovde sistem prelazi iz zone visokog pritiska u zonu niskog pritiska .Kada bi ste pipnuli ovaj uredjaj ostili bi ste kako prelazi iz toplog u hladno.
Tecnost koja pod visokim pritiskom dolazi iz Risivera za susenje prelazi uz pomoc ventila do mogucnosti sirenja/rasprsivanja. Sada je pritisak tecnosti snizen i on ide dalje do isparivaca.
Senzori na ventilu kontrolisu protok i pritisak tecnosti i odrzava da sistem funkcionise normalno. Obzirom da ovde imamo pokretnih delova koji su non-stop u radnom rezimu postoji mogucnost i potreba servisiranja i kontrole ispravnosti kao i zamene delova. 

Rasprsivac: Dok su ostali delovi smesteni u odeljku motora on je se nalazi u delu kabine vozila, obicno kod odeljka za noge na suvozackoj poziciji. Lici na grejac ali mu je posao da umesto da emituje toplotu istu apsorbuje
Rashladnatecnost ulazi u kalem Rasprsivaca kao hladna tecnost pod niskim pritiskoma idelano sa temperaturom od 0 Celziusa.Na ovoj temperaturi ne dolazi do smrzavanja tecnosti ali je tacka kljucanja veoma niska. Toplota u kabini omogucava da se ona ponovo predje u gasovito stanje, kao sto voda prelazi u stanje pare. U takvom stanju tecnost za hladjenje moze absorbovati veliku kolicinu toplote.

Gas izlazi iz rasprsivaca napolje i time hladi  kabinu vozila. Ventilator izduvava preko kalema rasprsivaca hladan vazduh u kabinu. Rahladna tecnost u gasnom stanju se vraca u kompresor gde ce se povecati pritisak i ceo proces pocinje iz pocetka.
Rasprsivac takodje skuplja vlagu iz vazduha i to pruza prijatan osecaj u kabini, pored vlage takodje se skuplja prljavstina i polen i sve sto lebdi po kabini. Ako po zaustavljanju vozila primetite da se sakupljaju kapljice tecnosti to je zbog auto klime i nije razlog za brigu.


Servis auto klime i njeno odrzavanje

SERVIS AUTO KLIME I NJENO ODRZAVANJE

Ako je klima uključena, ali slabo hladi, nejverovatnije je u pitanju nedovoljna količina gasa  u sistemu. Vremenom mogu nastati mikro oštećenja na cevima i spojevima, tako da gas može vremenom cureti. Nedostatak gasa se najčešće manifestuje na taj način što se kompresor startuje, ali vazduh koji izlazi iz ventilacionih otvora nije hladan. U slučajevima kada u sistemu nedostaje velika količina gasa, kompresor se neće ni uključiti. Ako je ovo slučaj u Vašem vozilu, morate posetiti neki od specijalizovanih auto klima servisa, kako biste dopunili gas u klima uređaju. Pri tom, neophodno je proveriti da li postoji mesto gde gas curi i problem otkloniti. Normalno je da se gas u klima uređaju mora dopuniti posle 4 godine od dana proizvodnje automobila, pa ponovo na svakih 2-3 godine ako je sistem ispravan i nema tragova curenja.

Ako želite da produžite radni vek klima uređaja u Vašem vozilu, povremeno uključite klima uređaj. Na taj način će ulje, koje je pomešano sa gasom podmazati kompresor i poboljšati zaptivanje spojeva i mikro oštećenja na crevima. Preporuka je da klimu uključujete bar jednom nedeljno, čak i kada napolju nije toplo. Na moderinijim automobilima, ovo ima poente raditi samo kada je spoljna temperatura iznad 5°C, jer kada je hladnije, kompresor klima uređaja se neće ni uključiti.

Nekoliko minuta pre nego što ugasite automobil, isključite klima uređaj, ali ostavite uključenu ventilaciju. Tokom rada klima uređaja, stvara se vlaga na isparivaču, što u velikoj meri pogoduje razvoju bakterija, mikro-organizama, buđi… Ako isključite klimu, a ostavite uključenu ventilaciju, ventilator će isušiti isparivač i u znatnoj meri usporiti razvoj bakterija. Dovoljno je da kada prilazite parkingu isključite klimu i ostavite uključenu ventilaciju. Osim raznih bolesti, ovo će sprečiti i pojavu neprijatnih mirisa koji dolaze iz ventilacije.

Servis auto klime Cena
Dezinfekcija instalacije 1700 RSD
Servis auto klime (Provera curenja gasa, dopuna po standardu) 2500-3000 RSD

Kompjuterska dijagnostika

Detaljna kompjuterka dijagnostika automobila

Osnovni princip auto dijagnostike se zasniva na tome da svaki modul u automobilu (motor, abs, climatronic…) ima memoriju u koju se zapisuju sve greške ili kvarovi koji su nastali u toku vožnje. Na vama je samo da dijagnostičkim programom očitate podatke iz te memorije i kvar ste već pronašli, a da se hauba nije ni podigla. Osim očitavanja memorije grešaka, dijagnostički programi mogu prikazivati sve fizičke veličine u toku rada motora ili vožnje kao što su broj obrtaja, temperatura motora, pritisak ulja, volmen usisnog vazduha,pritisak turbine, trenutna potrošnja goriva, fazni pomak… Osim praćenja dijagnostički programi mogu raditi i razne adaptacije kao što su nameštanje ler gasa, resetovanje servisnih intervala, uključivanje i isključivanje određenih komponenti, fleširanje instrument table ili motornog kompjutera, dodavanje i kodiranje novih ključeva…

Bez dijagnostičkih uređaja i programa danas je veoma teško baviti se autoelektrikom i automehanikom.

kompjuterska-dijagnostika

Karakteristike dijagnostičkog uređaja KTS 570:

Multiplexer za K i CAN protokole, Podržava sve dijagnostičke protokole, Podržava CAS[plus] funkciju , Integrisani dvokanalni multimetar za merenje, Integrisani dvokanalni osciloscop za simultanu evaluaciju dve komponenteBluetooth kompatibilan sa Win 2000/XP Integrisani bežični interface u sprezi sa PC/laptop-om, Bežični interface, Bluetooth Class 1 integrisan u modul, Integrisana antena, Uz proizvod se isporučuje Bosch Bluetooth uređaj USB adapter za PC/laptop
KTS_570

Komjuterska dijagnostika i pregled 52 stavke na vozilu Cena
Putnicko vozilo 3000 RSD
Terensko vozilo 4000 RSD

Da bi se sva četiri takta rada motora sa unutrašnjim sagorevanjem odvijala usklađeno potrebno je da rad radilice motora bude usklađen sa radom bregastog vratila i ventila. Ova dva mehanička sistema povezuje zupčasti kaiš ili pogonski lanac. Naravno u zavisnosti od konstrukcije motora sistem zupčastog kaiša zahteva postojanje zatezača i jednog ili više rolera.

Veliki servis podrazumeva zamenu:

1. Seta zupčastog kaiša (zupčasti kaiš, španeri, roleri…) 

2. Vodene pumpe

Ukoliko je ovaj sistem neusklađen (tj. ukoliko pogonski kaiš ili lanac oslabi i rastegne se ili ukoliko dođe do preskakanja nekoliko zubaca zupčanika) može doći do situacije da motor ne može da startuje ili da se gasi. U najgorem slučaju ukoliko dođe do loma zatezača ili zupčastog kaiša može doći do havarije na motoru u smislu lomljenja i krivljenja ventila, zatim oštećenja izazvana izletanjem ili krivljenjem klipa radilice i sl.

Zbog toga je vrlo važno vršiti inspekciju ovog sistema i na propisanoj kilometraži menjati sve delove tj. zupčasti kaiš, rolere, španere i vodenu pumpu. Ta kilometraža za zamenu je 60.000km do 90.000 km u zavisnosti od preporuke proizvođača ali i od kvaliteta ugrađenih delova.

Prilikom ugradnje delova na velikom servisu brinemo o Vasem vozilu i ugradjujemo najkvalitetnije delove koji su na nasem trzistu a to je SKF, gde nas Servis SVE ZA VAS AUTO, daje garanciju od 60.000 predjenih kilometara uz redovnu kontrolu u nasem servisu.
gates-logo skf_logo_2501
 
Pored SKF delova koristimo jos GATES delove.

GATES je vodeća svedska kompanija koja proizvodi pojaseve prenosne snage. Svi Gates-ovi proizvodi zadovoljavaju ili čak prevazilaze zahteve za prvu ugradnju, tako da je u automoto industriji ime Gates sinonim za prvoklasan proizvod koji zadržava sve svoje karakteristike u različitim radnim uslovima .Širok asortiman, prva ugradnja kod najpoznatijih svetskih proizvođača automobila, visok kvalitet proizvoda ključni su faktori koji kvalifikuju Gates kao vodećeg svetskog proizvođača remenja i creva.

 

 

 

 

 

 

Mali servis se smatra redovnim održavanjem vozila.

Redovno održavanje vozila je neophodno da biste zadržali prvobitni kvalitet Vašeg vozila u pogledu sigurnosti, udobnosti i performansi. Obuhvata potpuni pregled svih delova vezanih za sigurnost Vašeg vozila, za rad Vašeg motora i za elektroniku, zamenu motornog ulja, filtera ulja, vazduha, kabine i goriva PO PROGRAMU ODRŽAVANJA PROIZVOĐAČA VOZILA. Za svako vozilo su predviđena redovna održavanja u određenim vremenskim razmacima ili nakon određenog broja pređenih kilometara, u zavisnosti od tehničkih karakteristika vozila.

Podrazumeva zamenu motornog ulja i svih filtera Vašeg automobila, a sa ciljem da se što duže očuvaju optimalne performanse motora, sistema za gorivo i klima uređaja.

Kao što znate prilikom rada motora dolazi do neprestanog trenja između pokretnih i nepokretnih delova motora i mora se vršiti podmazivanje.

Motorno ulje koje je u eksploataciji, neprestano se kontaminira produktima sagorevanja i opiljcima čeličnih i aluminijumskih delova motora, te kao takvo gubi svoju viskoznost i trenje polako uništava najfinije obrađene površine motora (karike, klipove, cilindre, košuljice ležajeva i slično).

Ispitivanjem proizvođača ulja je potvrđeno da ulje u eksploataciji svoja svojstva zadržava ali sa neprestanim slabljenjem do pređenih 10.000 km za polusintetička i 15.000 km za sintetička ulja.

Često se događa da automobil troši minimalnu količinu ulja do pređenih 9.000 km, a zatim narednih 1000 km dođe do povećane potrošnje i do 1 litra.To znači da je ulje izgubilo viskoznost i više ne podmazuje dovoljno.

Ukoliko propustite ovaj trenutak i ne dolijete ili ne zamenite ulje (što bi trebalo u konkretnom slučaju učiniti) već nastavite da vozite automobil, može doći do ozbiljne havarije i lomova motora.

Zamenom filtera vazduha i goriva, omogućavate kompjuteru motora da napravi stehiometrijsku smešu potrebnu za potpuno sagorevanje i dobijanje maksimalne snage motora uz manju potrošnju goriva.

Ukoliko se zamena ne vrši redovno može doći i dolazi do kvara delova, kao što su protokomer i drugi senzori usisne grane, dizne za ubrizgavanje i sl.

Stoga je redovan servis najvažniji servis automobila.

Saradnja sa renomiranim proizvođačima ulja i filtera obezbeđuje, pre svega kvalitetnu uslugu pokrivenu garancijom, kao što su i rezervni delovi. Naša preporuka je da se vrši maksimalno do 10.000 km ili jednom godišnje, u cilju dugotrajnosti rada motora.

Dodatni zahvati koje treba izvršiti zavisno od vremenskih razmaka, ili pređenih kilometara koji su definisani u servisnoj knjižici Vašeg vozila, su:

 

  • Zamena remenja
  • Svećica motora/grejača
  • Tečnosti za kočnice
  • Rashladne tečnosti
  • Kontrola klime

349770075 349778525 skf_heder

Zamena seta zupcastog kaisa Cena
Veliki servis od 6000-10000 RSD

Zatamnjivanje stakala

Sun Control poliester window film je jedna od 3 fabrike koja poseduje licencu da proizvede poliester foliju za staklo. Proces bojenja poliestera je patentirao Sun Control u 15 zemalja širom sveta. Naš brend je neprikosnoveni lider sa 70% udela na svetskom tržištu.

Sun Control window film preko 5 decenija radi na razvitku proizvodne tehnologije. Sun Control tehnologija privlači partnerstva sa preko hiljadu klijenata u 50 zemalja širom sveta.Da bi ispunili zahteve kupaca Sun Control poseduje mrežu regionalnih kancelarija i skladišta kako u Americi tako i u Evropi.Sve proizvodne lokacije prate najviše standarde proizvodnje koje se fokusiraju na istraživanje i razvoj,brige za životnu sredinu i očuvanje energije.Sun Control je postao sinonim za kvalitet i inovacije u svetu.

Proizvodi:

Folije sa refleksijom
Folije bez refleksije
Folije visokih perfomansi,gradacija,privatnost,bezbednost/sigurnost,dekorativni i specijalni filmovi.

Prednosti:

Štiti vas od UV zraka,zaštita od toplote IC,eliminacija odsjaja,poboljšava estetiku, smanjuje troškove energije,čuva vašu privatnost i dodaje čvrstinu staklu.

U Shell rafinerijama vrši se destilacija sirove nafte čime se iz nje izdvajaju proizvodi poput benzina, kerozina, bitumena i baznog ulja koje dalje služi kao osnova za proizvodnju maziva.

shell-logo

Hemijski sastav svakog pojedinog baznog ulja u mnogome zavisi od porekla nafte kao i o korišćenom postupku rafinacije, tako da se optimalna svojstva maziva ne mogu postići upotrebom bilo kog baznog ulja. Zato Shell ništa ne prepušta slučaju već proizvodi vlastita bazna ulja. /span]

Samo bazno ulje ima osnovna svojstva maziva, ali mu još nedostaju određeni sastojci. Dizajniranje mazivog ulja podrazumeva mešanje jedne ili više vrsta baznih ulja sa paketom aditiva. Ovakva formulacija omogućava da buduće ulje može pružiti željeni stepen zaštite opreme u kojoj se koristi.

Kad bi za 10% smanjili trenje u svim kotrljajnim ležajevima koji su danas u upotrebi, uštedeli bi energiju ekvivalentnu ukupnoj proizvodnji 18 velikih nuklearnih elektrana.
Ili grubo, prepolovili ukupnu potrošnju el. energije Australije, Brazila, Španije i Švedske zajedno.
Ovaj prost primer ilustruje važnost istraživanja i doprinos koji time Shell daje budućim naraštajima.

Motorna ulja za vrhunsku zaštitu i besprekoran rad motora. Proizvodi vrhunske Shell tehnologije, testirani i dokazano visokog učinka u najtežim uslovima vožnje na trkačkim stazama Formule 1, brzinskim trkama i rally takmičenjima. Znatno smanjuju trenje i habanje motora kao i potrošnju goriva. Pogodno za sve klasične motore, motore s direktnim ubrizgavanjem, turbo motore i viševentilske motore na benzin, dizel ili gas. Odlikuju se povećanom termičkom i oksidacionom stabilnošću, visokom tečljivošću ulja i pri najnižim temperaturama, smanjuju stvaranje taloga i naslaga.

Sinteticka ulja

Niska viskoznost, brzi protok ulja i smanjeno trenje doprinose štednji goriva. Shell motorna ulja sintetičke osnove odlikuju se izuzetno niskim sadržajem hlora i time ispunjavaju ekološke zahteve. Prevazilaze zahteve svih velikih proizvođača automobila kao i najoštrije specifikacije automobilske industrije.

 

Specifikacije:
sinteticka_thumbShell Helix Ultra SAE 5W-40
API SM/CF, ACEA A3/B3,B4; VW 500.00 , 502.0, 505.00; BMW Longlife-01
MB 229.5; PSA E level 2,Renault RN 0710, Fiat 9.55535-Z2
Porsche; Japanese Engines; Ferrari-tvorničko punjenje i jedino preporučeno ulje
Shell Helix Diesel Ultra SAE 5W-40
API CF; ACEA B3/B4; VW 502.00, 503.01, 505.00; MB 229.5; PSA D; BMW Longlife-01
Renault RN 0710, Fiat 9.55535-Z2

Polusinteticka ulja

Motorno ulje na sintetičkoj osnovi koje omogućuje vrhunsku efikasnost savremenih automobilskih motora. Primenjuje se za sve klasične motore, motore s direktnim ubrizgavanjem, turbo motore i viševentilske motore na benzin, dizel ili gas, s katalizatorom ili bez njega. Izuzetna svojstva na niskim i visokim temperaturama. Osigurava izuzetnu zaštitu savremenim motorima visokog radnog učinika u svim radnim uslovima. Ekološki prihvatljivije zbog izuzetno niskog sadržaja hlora.



Specifikacije:
polusinteticka_thumbShell Helix Plus SAE 10W-40
API SL/CF, ACEA A3/ B4; VW 505.00; MB 229.1;
JASO SG+; SAAB Approved
Shell Helix Diesel Plus SAE 10W-40
API CF; ACEA A3 /B4; VW 505.00; MB 229.1; PSA D

 

Mineralna ulja

Izuzetno multigradno motorno ulje proizvedeno na bazi mineralnih ulja visokog indeksa viskoznosti i aditiva. Obezbedjuje odličnu zaštitu motora putničkih automobila sa i bez predpunjenja, na benzin ili dizel, u uobičajenim uslovima vožnje tokom cele godine. Visoka otpornost na oksidaciju i mali ostatak sagorevanja osiguravaju čistoću i dugotrajan radni vek motora. Visoki indeks viskoznosti omogućava odgovarajuću viskoznost na svim radnim temperaturama. Ekološki prihvatljivije zbog izuzetno niskog sadržaja hlora.

Specifikacije:

mineralna_thumbShell Helix Super 15W-40
API SL/CF; ACEA A2/B2

Shell Helix Diesel Super 15W-40
API CF; ACEA B2

Shell Helix Super LP Gas 15W-40
API SL/CF, ACEA A2

Kvalitetno i ekonomično motorno ulje garantovanog kvaliteta za pouzdanu zaštitu motora, izrađena iz mešavine mineralnih ulja visokog indeksa viskoznosti i kvalitetnih aditiva. Osigurava zaštitu i čistoću benzinskih i dizel motora tokom cele godine. Namenjeno je prvenstveno za automobile starijih godišta.

Specifikacije:

mineralna_thumb2Shell Helix 15W-40
API SG/CD

Zamena auto stakala

Zamena i ugradnja auto stakala

Ugradnja i zamena auto stakla

Auto servis Sve za Vas Auto vrsi ugradnju i zamenu auto stakala na vasem automobilu. Imate mogucnost izbora tipa stakla koje zelite da ugradite. Pod tipom podrazumevamo poreklo proizvoda. U ponudi su stakla za automobile od zapadno evropskih i kineskih kompanija. Povoljne cene i kvalitet repromaterijala su zagarantovani.

Auto stakla koja su u ponudi u nasem servisu bilo da su poreklom iz zapadne evrope ili kine poseduju sve potrebne sertifikate koji garantuju kvalitet proizvoda. Od tipa i marke proizvodjaca zavisi naravno i cena.

ugradnja-auto-stakala

Sta je EGR ventil?

EGR ili Exhaust Gas Recirculation je ventil koji sluzi za regulaciju izduvnih gasova, tacnije EGR omogucava regulaciju kolicine izduvnih gasova koja ce jednog trenutka biti vracena na ponovno sagorevanje.
Konkretno EGR ventil omogucava stvaranje petlje od izduvne do usisne grane gde omogucava da se spaljeni gasovi tj. ono sto je ostalo od njih dodatno regulisu. Uz pomoc solenoida koji vrsi kontrolu ventila on dalje salje podatke na vasu ECU kompjutersku dijagnostiku. Generalno prema propisima Euro Emisije izduvnih gasova EGR ventil omogucava kontrolu istih.

EGR problemi

Dokle god je EGR ventil nov i ispravan on nema uticaja na eventualno smanjenje performansi, narocito motora. Posto se radi o delu automobila koji je non stop u rezimu rada i koji poseduje pokretne delove u sebi vremenom dolazi do zacepljenja i "zaprljanja" te taj broblem dovodi do gubljenje snage u motoru, a kadkad se dogodi na automobil ne moze da startuje ili startuje iz nekoliko pokusaja sto je neprihvatljivo.

Sta podrazumeva servisiranje EGR ili uklanjanje EGR

U auto servisu Sve za Vas Auto mi pruzamo uslugu odstranjivanja EGR ventila i time otklanjamo problem da dodje do zapusavanja istog, takodje time se otklanja tkz. "usko grlo" sto oslobadja dodatne konjske snage vaseg motora. Uz to ide i podesavanje ECU sistema na auto dijagnostici pa nema vise potrebe za upozoravanjem na sistemu.

uklanjanje egr ventila